Переглянути всі підручники
<< < 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 > >>

 

Володя відвідав хворого на ангіну Ігоря. Ігор запропонував скуштувати меду, яким він лікується. Володя скуштував мед ложкою Ігоря.

Діти пішли в ліс садити дерева. Попрацювавши, вони сіли їсти, не вимивши руки. На який ризик наражаються діти?

ЯК БУТИ

У кожного інфекційного захворювання є свій збудник. Це можуть бути віруси, бактерії, найпростіші одноклітинні організми чи гриби. Але інфекційна хвороба розвивається лише в тому разі, коли до організму потрапив збудник інфекції, а внутрішні захисні сили, зокрема імунна система, з якихось причин не можуть його побороти. А причини ці такі: незагартований організм, нехтування правилами особистої гігієни, нераціональне харчування, куріння, вживання алкоголю, часті переохолодження та перегрівання, погані житлові умови та ін.

М.І. Пирогов писав: «Майбутнє належить медицині запобіжній. Ця казка, йдучи попідруки з державністю, принесе безперечну користь людству». Кожна людина, яка хоче мати гарне здоров'я, має прислухатися до цих слів.

1. Які хвороби називають інфекційними?

2. Як можуть передаватися інфекційні хвороби?

3. Що таке імунітет?

4. Чим неінфекційні хвороби відрізняються від інфекційних?

Прочитайте у своєму «Щоденнику здоров'я», який ви вели в 6-му класі, про те, як змінювався ваш фізичний розвиток упродовж минулого навчального року. Порівняйте ці дані зі змінами, які відбулися з вами тепер. Які ще зміни у своєму організмі ви помітили впродовж навчання в 6-му класі?

Пригадайте літературні твори, кінофільми, в яких головними героями є підлітки вашого віку.

 

Переглянути всі підручники
<< < 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 > >>
Хостинг от uCoz